Black Ops 4 رکورد جدیدی در تاریخ مجموعه Call of Duty ثبت کرد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اکتیویژن در روز گذشته طی خبری گفت که بازی Call of Duty: Black Ops 4 موفق شده تا رکورد جدیدی در زمینه فروش دیجیتالی این مجموعه ثبت کند. طبق گفته این شرکت، Black Ops 4 بیشترین میزان فروش دیجیتالی تاریخ اکتیویژن را در روز اول عرضه داشته است.

Black Ops 4 رکورد جدیدی در تاریخ مجموعه Call of Duty ثبت کرد

اکنون رکورد سریع ترین فروش دیجیتالی تاریخ پلی استیشن هم در اختیار Black Ops 4 واقع شده است. اکتیویژن در ادامه اعلام کرد که این اثر توانسته از نظر فروش دیجیتالی روز اول، موفق ترین بازی اکتیویژن روی کنسول ایکس باکس وان هم لقب بگیرد.

امسال اولین سالی است که بازی Call of Duty روی شبکه بتل نت منتشر می گردد؛ پیش از این، تمامی قسمت های این سری روی استیم منتشر می شدند. با این حال، این تغییر تاثیر چندانی در فروش بازی نداشت. بر اساس آمار رسمی منتشر شده، میزان فروش دیجیتالی این بازی روی کامپیوترها دقیقا دو برابر بیشتر از فروش Call of Duty: WWII روی همین پلتفرم بوده است.

اکتیویژن گفت که امسال افراد بیشتری در روز اول عرضه بازی مشغول تجربه این اثر بوده اند و از این نظر، Black Ops 4 عملکرد بهتری نسبت به بازی سال گذشته داشته است. اگرچه این اثر توانسته در زمینه فروش دیجیتالی بسیار موفق ظاهر گردد، اما در سمتی دیگر میزان فروش نسخه فیزیکی بازی در بریتانیا تقریبا 50 درصد کاهش یافته و به کم ترین میزان خود در یازده سال گذشته رسیده است.

راب کاستیچ، معاون اجرایی بازی، درباره این خبر گفت: Black Ops 4 بازی فوق العاده ای است و بازخورد طرفداران نسبت به آن بی نظیر بوده است.

او در ادامه افزود: ما چندین رکورد را در زمینه فروش دیجیتالی شکستیم، و هر سال هم تعداد افرادی که در روز اول عرضه بازی آن را تجربه می کنند، بیشتر و بیشتر می گردد. اما جدا از تمام این موارد، لذتی که طرفداران از بخش های چندنفره، زامبی و بلک آوت می برند به مراتب برای ما مهم تر است.

امسال Call of Duty تقریبا یک ماه زودتر از حالت معمول روانه بازار شد. آخرین باری که شاهد عرضه این بازی در ماه اکتبر بودیم، به سال 2005 و انتشار Call of Duty 2 برمی گردد.

منبع: GameIndustry

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2148

به "Black Ops 4 رکورد جدیدی در تاریخ مجموعه Call of Duty ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Black Ops 4 رکورد جدیدی در تاریخ مجموعه Call of Duty ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید