آیا پوگبا واقعا در ژانویه یونایتد را ترک می نماید؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که زمانی وقتی وارد زمین می شد همه با دید گران ترین بازیکن تاریخ به او نگاه می کردند حالا هر زمان برای تیم فوتبال منچستریونایتد وارد زمین گردد همه به این فکر خواهند کرد که او به روزهای آخر حضورش در این تیم رسیده و به زودی انگلیس را ترک خواهد نمود.

آیا پوگبا واقعا در ژانویه یونایتد را ترک می نماید؟

ملی پوش فرانسوی که در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی کشورش موفق کار کرد از همان زمان اظهارنظرهایی درباره آینده اش در یونایتد نموده که باعث گردیده کارشناسان احتمال جدایی او را رد ننمایند. مخصوصا که همه می دانند پوگبا در یونایتد با مورینیو هم مشکلاتی دارد.

او در سال 2012 و زمانی که 18 سال سن داشت بعد از به خاتمه رسیدن قراردادش یونایتد را ترک کرد و دلیلش این بود که در تیم فرگوسن به او فرصت بازی کردن نمی رسید. اما در سال 2016 از یوونتوس دوباره به منچ

ستر بازگشت. در آن موقع قراردادی 5 ساله امضا کرد که در ازای آن هفته ای 290 هزار پوند هم دستمزد می گیرد. در خاتمه قراردادش هم در صورتی که دو طرف رضایت داشته باشند می توانند آن را یک سال دیگر تمدید نمایند.

اما حالا ستاره فرانسوی در یونایتد اوضاع خوبی ندارد و تیم هایی مانند بارسلونا و پاری سن ژرمن به دنبال جذب او هستند. تیم هایی که اگر بازیکنی را بخواهند به راحتی از او دست نمی کشند. از طرفی او مدیربرنامه هایی دارد که منتظر این فرصت هاست تا با جابه جا کردن بازیکن مبلغی را به جیب خودش سرریز کند. این بار کار برای مینو رایولا زیاد هم سخت نیست. موکلش از دو تیم بزرگ پیشنهاد دارد و خودش هم در آرزوی بازگشت به یووه و بازی در کنار رونالدو است که این هم گزینه غیرمحتملی نیست.

اگر رایولا نتواند پوگبا را به رویایش برساند، اصلا بعید نیست که پلی برای انتقال او به فرانسه یا اسپانیا گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1526

به "آیا پوگبا واقعا در ژانویه یونایتد را ترک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا پوگبا واقعا در ژانویه یونایتد را ترک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید