اختلاف ها جدی شد ، حاجیلو از استقلال می رود؟

به گزارش مهسان بلاگ، شنیده ها حاکی از تغییرات احتمالی در نیمکت استقلال است و این احتمال وجود دارد که به زودی حاجیلو به یکی از پست های مدیریتی و یا مشورتی سرپرست باشگاه کنار رود.

اختلاف ها جدی شد ، حاجیلو از استقلال می رود؟

به گزارش خبرنگاران ، با حضور فتحی در استقلال اصغر حاجیلو پیشکسوت این باشگاه به نیمکت آبی ها برگشت تا جانشین نصرالله عبداللهی گردد؛ تغییراتی که در ابتدا نیز نشانی از پیشرفت و تغییر در نیمکت استقلال نداشت و به رسم سال های گذشته دوباره یک پیشکسوت، جانشین پیشکسوتی جدید گردیده بود.

این تغییر که با هماهنگی شفر نبود البته واکنش تند و رسمی سرمربی آبی ها را هم در پی نداشت اما دیدار با السد در تهران اولین جرقه اختلاف میان شفر و حاجیلو در جریان تعویض استقلال زده شد. بلافاصله بعد از آن بازی بود که مدیریت باشگاه جلسه ای با حضور شفر و حاجیلو برگزار کرد و شفر هم در مصاحبه بعد از آن جلسه تأکید کرد که هیچ مسئله ای با حاجیلو ندارد.

به خاطر همین بود که اختلاف نظرهای سرمربی و سرپرست استقلال دیگر هیچ گاه رسمی و علنی نگردیده بود. با این حال اما شرایط در تمرینات و سفرها به شکلی پیش رفت که سرپرست جدید آبی ها اختلاف نظری با مدیران این باشگاه نیز پیدا کرد.

حاجیلو هفته گذشته مصاحبه تندی علیه برخی بازیکنان جوان استقلال عنوان نمود و همچنین در این صحبت با مقایسه گرو و تیام دوباره حاشیه ساز شد و این موضوع این بار با واکنش شفر همراه گردیده است.

استقلالی ها البته کوشش می نمایند این اختلافات علنی نگردد و در باشگاه به آن پایان دهند اما شنیده ها از باشگاه حاکی از تغییرات احتمالی در نیمکت استقلال است و این احتمال وجود دارد که به زودی حاجیلو به یکی از پست های مدیریتی و یا مشورتی سرپرست باشگاه کنار رود تا چهره ای جدید و یا عبداللهی جانشین او روی نیمکت شوند.

تا الان هم معلوم نیست با این حجم از اختلاف نظرهایی که حاجیلو با کادرفنی و مدیریتی باشگاه داشته، چرا تا کنون هیچ اقدامی برای اعمال تغییر در پست سرپرست تیم انجام نگردیده است؟ هماهنگی سرپرست با باشگاه و کادرفنی از مهم ترین ویژگی های این سمت است و وقتی حاجیلو هم با مدیریت و هم با کادرفنی اختلاف نظر دارد، چطور می تواند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند؟

390 - 9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2007

به "اختلاف ها جدی شد ، حاجیلو از استقلال می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف ها جدی شد ، حاجیلو از استقلال می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید