بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش آفرینی اکشن در یونان باستان است

به گزارش مهسان بلاگ، استودیو Supergiant Games که بیشتر به خاطر ساخت بازی هایی مثل Bastion، Transistor و Pyre شناخته می گردد، از اثر جدید خود با نام Hades طی رویداد رونمایی کرد.

بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش آفرینی اکشن در یونان باستان است

با توجه به تریلری که در مراسم معرفی بهترین بازی سال پخش شد، دنیای بازی با الهام از یونان باستان ساخته شده. با این حال، سبک خاص هنری این استودیو همچنان در جای جای بازی به چشم می خورد.

با توجه به توضیحات ارائه شده، Hades در سبک بازی های روگ لایک (Rogue-like) واقع شده است و بخش مبارزات آن از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. اگر با این سبک آثار آشنا باشید حتما می دانید که پس از هر بار کشته شدن همه چیز از ابتدا شروع می گردد و هر چیزی که جمع نموده باشید را از دست خواهید داد. بر این اساس، نکته ای که در این گونه بازی ها اهمیت پیدا می نماید ارزش تکرار است. با توجه به این اطلاعات، Hades از خیلی جهات با ساخته قبلی استودیو یعنی Pyre تفاوت دارد.

بازی Hades هم اکنون به وسیله فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز با قیمت 20 دلار قابل خریداری است. لازم به ذکر است که این بازی هنوز به صورت کامل منتشر نشده و تنها به صورت دسترسی زودتر از موعد (Early Access) عرضه شده. قرار است در ادامه محتوای بیشتری به بازی اضافه گردد.

منبع: Polygon

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3471

به "بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش آفرینی اکشن در یونان باستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش آفرینی اکشن در یونان باستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید