دو شناور گمشده با کوشش امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر پیدا شدند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: دو شناور یدک کش و بارج که بر اثر طوفان در خلیج فارس ناپدید شده بودند پیش ازظهر امروز در پایش هوایی تیم جستجو و نجات این اداره کل پیدا شدند.

دو شناور گمشده با کوشش امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر پیدا شدند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده با اشاره به گم شدن یدک کش مونا 7 و بارج تکاور2 اضافه نمود: این دو شناور از شنبه گذشته بر اثر وزش طوفان و مواج شدن خلیج فارس ناپدید شده بودند که دیشب این موضوع به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله شناور امدادی ناجی 18 از بندر عامری به همراه بالگرد امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و دو شناور گم شده پیش ازظهر امروز در پایش هوایی پیدا شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان نمود: این شناور ها به سبب خرابی ژنراتور و از کار افتادن موتور اصلی دچار مشکل شده اند و از 6 سرنشین این شناور ها چهار نفر به سبب وضعیت نامساعد جسمانی دیشب با لنج عبوری به بندر عامری انتقال داده شدند و دو سرنشین دیگر که مواد غذایی و سوختشان تمام شده بود با کوشش ناجی 18 به سلامت به لنگرگاه منتقل شدند.

ارجمندزاده گفت: پنج پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر همیشه برای کمک رساندن به دریانوردان سانحه دیده آماده اند.

ک

پیدا شدن دو شناور گمشده با کوشش امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2541

به "دو شناور گمشده با کوشش امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر پیدا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو شناور گمشده با کوشش امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر پیدا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید