دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد از سوی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، خانه موزه دکتر تعیین و استاد امیرجاهد و خانه موسیقی ایران برگزار می گردد و فراخوان این جشنواره منتشر شد.

دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره به هنرجویان موسیقی اختصاص داشته و دارای بخش های تکنوازی، دونوازی و اجرای گروهی است که گروه ها و افراد متقاضی با توجه به سوابق اجرایی خود پس از ارزیابی اولیه در این جشنواره به رقابت می پردازند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند پس از دریافت فراخوان جشنواره و مطالعه آئین نامه، فرم های مربوطه را تکمیل و به همراه نمونه آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و یا به طور حضوری برای ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا سرانجام آذر 97 خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نموده اند. همچنین پس از مرحله داوری در دی ماه، مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان جشنواره در نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 14، خانه موزه دکتر تعیین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2317

به "دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید