دی فرانچسکو: رم دوباره هویتش را پیدا نموده است، ما رونالدو نداریم اما مهاجمان مان می توانند گل های بیشتری بزنند

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال رم از پیروزی این تیم در خانه پارما ابراز خرسندی کرد اما به مهاجمانش هشدار داد که انتظارات بیشتری از آنها دارد.

دی فرانچسکو: رم دوباره هویتش را پیدا نموده است، ما رونالدو نداریم اما مهاجمان مان می توانند گل های بیشتری بزنند

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال رم امشب (شنبه) در هفته نوزدهم سری A موفق شد میزبانش پارما را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر گردد.

اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی تیم فوتبال رم، در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: من امشب تیمی را دیدم که دوباره هویتش را پیدا نموده و می دانست در پی چه چیزی به میدان رفته است. در نیمه اول مشکلاتی برای رم وجود داشت. سرعت مان پایین بود اما با توجه به بازی های متوالی که در فواصل زمانی کوتاه داشته ایم این طبیعی است. در نیمه دوم اما وضعیت بهتر شد و ما توپ و میدان را تحت کنترل گرفتیم. ما در تیم مان مهاجمی مانند رونالدو که یک تنه 12 تا 15 گل زده است نداریم اما من از مهاجمانم انتظار دارم که گل های بیشتری بزنند و امتیازات بیشتری برای ما بگیرند.

دی فرانچسو درباره مصدومیت مدافع میانی یونانی تیمش کاستا مانولاس که در دقیقه 60 مجبور به ترک میدان شد هم گفت: او از ناحیه عضله خم کننده دچار مصدومیت شده است. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد چون برای ما بازیکن مهمی است.

سرمربی رم در انتها درباره فعالیت احتمالی تیمش در بازار نقل و انتقالات هم مطرح کرد: باید در کنار مدیران باشگاه شرایط را ارزیابی کنیم. قطعاً تیم احتیاج به تغییراتی دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4087

به "دی فرانچسکو: رم دوباره هویتش را پیدا نموده است، ما رونالدو نداریم اما مهاجمان مان می توانند گل های بیشتری بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: رم دوباره هویتش را پیدا نموده است، ما رونالدو نداریم اما مهاجمان مان می توانند گل های بیشتری بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید