دیدار هنرمندان بردسیری با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش مهسان بلاگ، جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بردسیر در جریان سفر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی دیدار و مصاحبه کردند.

دیدار هنرمندان بردسیری با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان ؛ جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بردسیر در جریان سفر سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی دیدار و مصاحبه کردند .

در این دیدار که حسن پور ، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ابتدا محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری این شهرستان ارایه کرد .

وی به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان از جمله جشنواره شعر آزاد بردسیر اشاره نمود و پتانسیل بالای میربانی حرکتهای فرهنگی و هنری در سطح استانی و منطقه ای این شهرستان را یاد اور شد .

فرماندار بردسیر نیز در این مراسم ظرفیتها ،کاستی ها ،نظرات و خواسته های حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان را بازگو کرد و گفت که برای ایجاد فضایی پویا تر آمادگی داریم تا در این حوزه مهم و اثر گذار بیش از پیش همکاری نماییم.

سید هادی حسینی ،معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: توسعه فرهنگی، نیازمند کوشش و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هر منطقه است.

وی ادامه داد: حمایت از کانون های فرهنگی و هنری از مهمترین اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد .

حسینی با بیان این که جامعه فرهنگ دارای معرفت بالایی است، اضافه نمود: این جامعه اهل پول نیست و کارها را با دل انجام می دهند،اما ایجاد زیرساخت ها یکی از موارد مهم در این حوزه است .

س

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2957

به "دیدار هنرمندان بردسیری با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار هنرمندان بردسیری با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید