فتحی: برای انعقاد قرارداد با جپاروف مسئله ای وجود ندارد، در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال، گفت: در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول و در سطح باشگاه بزرگی چون استقلال هستیم.

فتحی: برای انعقاد قرارداد با جپاروف مسئله ای وجود ندارد، در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی در خصوص آخرین وضعیت استقلال و دیگر مسائل صحبت هایی را عنوان نمود که در زیر می خوانید:

وضعیت استقلال چطور است؟

بازیکنان پس از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل سخت و پر اُفت و خیز در حال استراحت هستند. کادر فنی و همین طور کمیته فنی باشگاه بازی های نیم فصل را آنالیز نموده و نقاط ضعف و قوت تیم را آنالیز و شناسایی کردند و یک گزارش جامع و کامل جهت هرگونه تصمیم فنی آماده شده است. همچنین در حال پیگیری مطالبات مان از اسپانسرهای باشگاه هستیم تا بتوانیم با تأمین منابع مالی، ان شاءالله قبل از آغاز تمرینات قسمتی از تعهدات مان را به بازیکنان و همین طور کادر فنی پرداخت کنیم.

روند مذاکرات با سرور جپاروف به کجا رسید؟

با توجه به درخواست سرمربی، از هفته های قبل مذاکرات مان را با سرور آغاز کردیم. این بازیکن نیز برای حضور مجدد در جمع خانواده خود اعلام آمادگی کرد. بخشی از طلب 130 هزار دلاری فصل گذشته این بازیکن که باید سال قبل تسویه می شد را، پرداخت کردیم. همین طور قسمت دیگری از طلب این بازیکن توسط شرکت آراد که از طرفداران باشگاه هستند پرداخت شده که جا دارد از لطف و حمایت این عزیزان تشکر کنم. به نظرم برای حضور جپاروف و انعقاد قرارداد با او مسئله ای وجود ندارد، البته برابر روال و عرف جاری باید تست های لازم پزشکی و بدنی از جپاروف گرفته گردد تا پس از تأیید معاونت پزشکی باشگاه بتوانیم از وجود سرور آماده و توانمند مانند سال گذشته استفاده کنیم.

آیا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی دیگری دارید ؟

همان طور که قبلاً هم عرض نموده بودم، با هماهنگی کامل سرمربی باشگاه گزینه های مختلفی را آنالیز کردیم و به دور از حاشیه و جنجال های نقل وانتقالاتی که مطلوب باشگاه نیست، در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول و در سطح باشگاه بزرگی چون استقلال هستیم. امیدوارم مذاکرات مان به زودی به نتیجه نهایی برسد و خدمت طرفداران عزیز و فهیم باشگاه اعلام کنیم. من دوباره اعلام می کنم تمام کوشش و سعی ما جذب بازیکن توانمند و اثرگذار است که بنابر نظرات سرمربی بتوانیم حضور بسیار قدرتمندانه ای در لیگ قهرمانان آسیا و همین طور نیم فصل دوم داشته باشیم. به محض حصول نتیجه نهایی نیز به وسیله سایت باشگاه به اطلاع همه عزیزان خواهیم رساند.

آیا حضور دستیار جدید در کادر فنی، جزو برنامه باشگاه است؟

طبق پیشنهاد شفر و با توجه به مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال آلمان داشتیم، یک مربی جوان با تحصیلات آموزشگاهک و همین طور رزومه مناسب را انتخاب نموده و به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد که قطعاً با نظر سرمربی از وجود این مربی در آموزشگاه باشگاه و نظارت بر تیم های پایه ای هم استفاده خواهیم کرد. باشگاه استقلال ضمن حمایت کامل از کادر فنی خود به لحاظ تقویت کادر فنی این تصمیم را گرفته که علاوه بر تیم بزرگسالان نگاه ویژه و علمی نیز بر تیم های پایه داشته باشیم.

اردوی نیم فصل در چه کشوری برگزار می گردد؟

طبق برنامه ای که شفر قبل از تعطیلات اظهار داشت، در روزهای 13 و 14 دی، تیم به کلینیک می رود و تست های لازم فنی و پزشکی از بازیکنان گرفته می گردد. ان شاءالله شانزدهم دی ماه برای یک اردوی آماده سازی دو هفته ای عازم دوحه قطر می شویم که امیدوارم با توجه به شرایط خوب آب و هوایی قطر، اردوی مفیدی برای تیم باشد.

روابط باشگاه در حال حاضر با فدراسیون فوتبال چگونه است؟

از زمان حضور بنده در باشگاه استقلال، همواره تعامل و ارتباط بسیار مناسب و مستمری بین باشگاه و فدراسیون فوتبال برقرار بوده و الان نیز به لطف خدا این تعامل و ارتباط بسیار خوب برقرار است. همین طور با سازمان لیگ که من جا دارد از زحمات و همکاری همه این عزیزان تشکر کنم. البته امکان دارد که اختلاف سلایقی در این جهت و صرفاً برای منافع باشگاه وجود داشته باشد که این در فوتبال و در یک خانواده امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است، اما در هر صورت باشگاه استقلال خود را موظف و مکلف به رعایت قوانین فوتبال کشور دانسته و فدراسیون فوتبال هم متقابلاً در جهت یاری به باشگاه کوتاهی ننموده است.

... و صحبت پایانی؟

من از همه طرفداران و عاشقان استقلال تشکر می کنم و امیدوارم با صبر و شکیبایی منتظر حضور بسیار قدرتمند ما در ادامه راه باشند. من از لطف و حمایت این عزیزان در نیم فصل گذشته تشکر می کنم و امیدوارم با استمرار این حمایت ها، لایق خدمت گزاری این عزیزان باشیم. همین طور از تمامی بازیکنان استقلال که واقعاً با درک مسائل باشگاه به ویژه مسائل مالی که همه باشگاه ها از جمله ما درگیر آن هستیم، موقعیت ما را درک می نمایند، تشکر و سپاس ویژه دارم. همین طور از کادر فنی و تمامی همکارانم در باشگاه که واقعاً به صورت تمام وقت برای سربلندی استقلال کوشش می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4099

به "فتحی: برای انعقاد قرارداد با جپاروف مسئله ای وجود ندارد، در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: برای انعقاد قرارداد با جپاروف مسئله ای وجود ندارد، در حال مذاکره با چند مهاجم طراز اول هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید