فوتبال دنیا، کارلو تاوکیو: نمی دانم بازی نکردن لورنزو اینسینیه مقابل سوئد کار یوونتوسی ها بوده یا نه!

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا – کارلو تاوکیو حاضر نشد شائبه دست داشتن بازیکنان یوونتوس در عدم حضور لورنزو اینسینیه در ترکیب آتزوری برای مصاف با سوئد را رد کند.

فوتبال دنیا، کارلو تاوکیو: نمی دانم بازی نکردن لورنزو اینسینیه مقابل سوئد کار یوونتوسی ها بوده یا نه!

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا به شایعه دست داشتن بازیکنان یوونتوس در عدم حضور لورنزو اینسینیه در مصاف حساس تیم های ملی ایتالیا و سوئد در بازی برگشت پلی آف جام جهانی 2018 - دیداری که توقف آتزوری در آن باعث نرسیدنش به جام جهانی بعد از 60 سال حضور مداوم در این رقابت ها شد - دامن زد.

بال ناپولی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایتالیا طی یکی دو فصل اخیر بوده است، اما با این حال در برنامه های جامپیرو ونتورا، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا برای مصاف با سوئد در پلی آف جام جهانی جایی نداشت. عدم حضور او در بازی برگشت که حتی واکنش تند دانیله دروسی، هافبک آتزوری را در حین بازی به همراه داشت (دروسی در جریان آن بازی با حالتی پرخاشگرانه به ونتورا که قصد داشت هافبک رم را به میدان بفرستد گفت به جای او اینسینیه را راهی زمین بازی کند) به همراه داشت.

از آن موقع داستان هایی درباره این اتفاق شکل گرفته است از جمله اینکه هسته یوونتوسی تیم ملی ایتالیا در پشت پرده، مانع ورود اینسینیه به ترکیب این تیم گردیده ، چرا که او یکی از دشمنان سرسخت بانوی پیر در ناپولی بوده است.

کارلو تاوکیو در این باره به رادیو کیس کیس ناپولی گفت: من نمی دانم که آیا بازیکنان یوونتوس نمی خواستند که اینسینیه در تیم ملی بازی کند یا نه، اما واقعیت هایی هست که به شما می گوید مشکلاتی برای استفاده از اینسینیه در تیم ملی وجود داشت. چطور امکان داشت که آن شب در میلان آن هم در حضور بیش از 20، 30 هزار طرفدار ناپولی به اینسینیه فرصت بازی نرسد؟ آن شب درست این بود که ما از بازیکنان تکنیکی تری استفاده می کردیم.

تاوکیو با برطرف مسئولیت از خودش در ماجرای ناکامی بزرگ ایتالیا اضافه نمود: من کمترین مسئولیت را در این ماجرا دارم. اگر هم استعفا کردم به این دلیل بود که هیچ شخص دیگری این کار را نمی کرد.

اخیراً اخباری منتشر گردیده مبنی براینکه امکان دارد جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گردد، پستی که هنوز متصدی قطعی ندارد.

تاوکیو در این باره هم عنوان نمود: او در سطح بالایی از حرفه ای گری قرار گرفته است و در یکی از باشگاه های بزرگ اروپا کار نموده است. من فکر می کنم که او مناسب این پست است. البته یوونتوسی ها نمی توانند تمام سیستم فوتبال ایتالیا را به تنهایی قبضه نمایند. ما به تعادل احتیاج داریم و نمی توانیم امور را به سمتی پیش ببریم که نقش یک باشگاه در آن پررنگ تر باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1373

به "فوتبال دنیا، کارلو تاوکیو: نمی دانم بازی نکردن لورنزو اینسینیه مقابل سوئد کار یوونتوسی ها بوده یا نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کارلو تاوکیو: نمی دانم بازی نکردن لورنزو اینسینیه مقابل سوئد کار یوونتوسی ها بوده یا نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید