آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز به بهره برداری رسید

به گزارش مهسان بلاگ، همزمان با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از وبدای هرمزگان در آیین بهره برداری از آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز که با حضور حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فرماندار بندرعباس، معاونان توسعه و درمان دانشگاه، بخشدار و شورای شهر هرمز، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و رئیس مرکز اورژانس این استان برگزار گردید، این آمبولانس به صورت رسمی به بهره برداری رسید و آماده خدمت رسانی به مردم جزیره هرمز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم گفت: یکی از اقدامات مهم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ارائه خدمات اورژانسی به بیماران و مصدومان احتمالی در استان است و امروز خرسندیم که یکی از مدرن ترین آمبولانس های دریایی منطقه را در اختیار داریم.

فرشیدی با اشاره به امکانات پیشرفته پزشکی موجود در این آمبولانس ها اضافه کرد: این آمبولانس دریایی از نوع فوق پیشرفته بوده و با دارابودن امکانات و تجهیزات کامل پزشکی و اورژانسی برای رسیدگی به بیماران در راستا جزیره هرمز به قشم و بندرعباس مورد استفاده قرار می گیرد.

وی مطرح نمود: این آمبولانس از قابلیت حمل سه بیمار به طور همزمان در شرایط عادی و پنج بیمار در شرایط بحرانی برخوردار است و به نوعی یک آی.سی.یو متحرک به شمار می رود.

ارتقای سلامت مردم جزیره هرمز از اولویت های بخش بهداشت و درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست مشترک با بخشدار، اعضای شورای شهر و رئیس مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هرمز نیز که در سالن اجتماعات بخشداری این جزیره برگزار گردید، گفت: ارتقای سلامت مردم جزیره هرمز از اولویت های بخش بهداشت و درمان استان هرمزگان است.

فرشیدی با اشاره به انتقال به موقع بیماران از جزیره هرمز به مراکز درمانی تخصصی در بندرعباس اضافه کرد: سلامت زنان و مادران باردار جزیره برای بخش بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ ارائه خدمات درمانی به مادران در کلینیک تخصصی مشیردوانی و بیمارستان شریعتی بندرعباس با یک ساختار مناسب و با اولویت انجام خواهد شد.

وی مطرح نمود که استفاده از تله مدیسین (فناوری ارتباطات برای مراقبت بالینی بیمار) در جزیره هرمز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

موارد بالای بیماری کووید- 19 در هرمز نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به شرایط بیماری کرونا در جزیره هرمز بیان نمود: در این جزیره موارد بالایی از بیماری کووید- 19 نداریم و اکنون باید با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان جزیره با رعایت اصول بهداشتی دوران اپیدمی را با کمترین موارد ابتلا سپری کنیم.

4062/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 53943

به "آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمبولانس فوق پیشرفته دریایی جزیره هرمز به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید