سه هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار تن کالای پر مصرف در ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار در این استان توزیع شد.

سه هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش خبرنگار از ، سیامک سرابندی گفت: هزار و 733 تن شکر و هزار و 42 تن برنج در این مدت در سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین 260 تن مرغ منجمد به سیستان و بلوچستان حمل شده که تاکنون 100 تن گوشت مرغ منجمد به وسیله عاملان فروش بین شهروندان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی اضافه نمود: شکر، برنج و مرغ منجمد طرح ضیافت ماه مبارک رمضان توسط بیش از 50 عامل توزیع شامل فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری، اتحادیه کارکنان دولت، بازار میادین میوه و تره بار و منتخب صنوف در سیستان و بلوچستان در حال توزیع است.

سرابندی گفت: قیمت کالا های ویژه ماه مبارک رمضان برای مصرف کننده مرغ منجمد کیلویی 10 هزار و 500 تومان، شکر کیلویی سه هزار و 600 تومان و برنج کیلویی هفت هزار و 400 تومان مشخص شده است.

وی بیان نمود: این طرح با هدف کنترل، تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، جلوگیری از کمبود و تنش های ناشی از افزایش قیمت ها اجرایی شده است.

گ

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9426

به "سه هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید