قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون والیبال رسما فسخ شد

به گزارش مهسان بلاگ، قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به صورت رسمی با فدراسیون والیبال به انتها رسید.

قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون والیبال رسما فسخ شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عموی فدراسیون والیبال، مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا انتها بازی های المپیک 2020 توکیو بود و پس شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت ها و بازی های المپیک، فدراسیون والیبال به ایگور کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

این پیشنهاد توسط سرمربی تیم ملی والیبال نیز پذیرفته شد و دو طرف برای انتها همکاری به توافق رسیدند و پرونده همکاری این مربی اهل مونته نگرو، از روز یکشنبه 31 فروردین (19 آوریل) به صورت رسمی به انتها رسید.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه شنبه) پس از دریافت توافق نامه امضا شده کولاکوویچ برای انتها همکاری، از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی والیبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مربی بین المللی والیبال که پیش از پذیرش مسئولیت تیم ملی ایران، 23 مدال در رنگ های مختلف در پرونده کاری خود داشت، در مدت سه سال هدایت تیم ملی ایران، به عناوین قهرمانی مردان آسیا (2019)، قهرمانی بازی های آسیایی (2018)، سومی جام بزرگ قهرمانان جهان (2017) دست یافت و به همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک در کشور چین، سهیمه بازی های المپیک توکیو را به دست آورد.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46336

به "قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون والیبال رسما فسخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون والیبال رسما فسخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید