مرزبان - نفت مسجدسلیمان ، در جستجوی دلیل دلخوری ها

به گزارش مهسان بلاگ، هفته گذشته که نفت مسجدسلیمان میزبان پارس جنوبی جم بود، تعدادی از طرفداران تیم خوزستانی علیه علیرضا مرزبان شعار سر دادند و خواهان جدایی او شدند. همان جا بود که خبر رسید دلیل این شعارها، تحقق پیدا نکردن وعده های مرزبان بود. اما این وعده ها چه بودند که طرفداران را ناراحت کردند؟ مرزبان تا الان نتایج نسبتا خوبی گرفت و توانست نفت مسجدسلیمان را تا حدودی از منقطه خطر دور کند. پس چرا طرفداران علیه او شعار دادند و از او چه انتظاری دارند؟ جواب این سوال شاید کمی عجیب باشد اما ظاهرا در فوتبال ایران دارد عادی می گردد. گفته می گردد علیرضا مرزبان قول داده بود برای تیم اسپانسر بیاورد اما این اتفاق نیفتاد و هم باشگاه ناراحت است و هم طرفداران. این ناراحتی هم بیشتر به خاطر این است که قرارداد بازیکنان جدید به دلیل بدهی، ثبت نشد.

مرزبان - نفت مسجدسلیمان ، در جستجوی دلیل دلخوری ها

خیلی وقت است که خبر می رسد تعدادی از مربیان ایرانی وقتی می خواهند در لیگ برتر تیم داشته باشند، به مدیریت باشگاه قول آوردن اسپانسر می دهند. این مساله چندی پیش در خصوص یکی از مربیان باتجربه هم به گوش رسید و اگرچه خودش کوشش می کرد بگوید چنین چیزی نیست اما باشگاه موردنظر هیچ واکنشی نسبت به بحث آوردن اسپانسر توسط سرمربی جدید نشان نداد. به هر حال، شاید همین مساله باعث شده این روزها شاهد حضور مستمر مربیانی در لیگ برتر باشیم که سال های سال نه تنها عنوان به دست نیاوردند بلکه هیچ کار خاصی برای تیم هایی که در آن حضور داشتند نکردند.

اگر تمام سرمربیان 16 تیم لیگ رجحان را آنالیز کنیم، کاملا مشخص خواهد شد که کدام مربیان با این شرایط کار خود را پیش می برند. به هر حال در کنار این مربیان، شاید تعدادی هم باشند که به خاطر رفتار حرفه ای شان در لیگ برتر تیم ماندگار شدند اما اکثر آنها با روش های جدید که بحث آوردن اسپانسر است، توانستند در تیم هایی که مشکل اقتصادی دارند سرمربی شوند. تیم هایی که بیش از هر چیزی بحث اقتصادی برایشان مهم است. این مساله حالا در خصوص علیرضا مرزبان هم به گوش می رسد. البته مرزبان در این سال ها کمتر در لیگ برتر حضور داشت اما حالا با شعارهایی که طرفداران علیه اش سر دادند این شایعه به وجود آمده که او هم جزو مربیانی بوده که قرار بود اسپانسر بیاورد اما نشد.

مرزبان هفته هفتم لیگ برتر بود که جای عبدا... ویسی را گرفت. او جای سرمربی بومی آمده بود که به دلیل مسائل اقتصادی قهر کرد و کنار کشید. بعد از آمدن مرزبان، صحبتی از مسائل اقتصادی نشد. به صورتی که گفته می شد ویسی مسائل اقتصادی را بهانه نموده بود که به فولاد خوزستان (برای جانشینی سیروس پورموسوی) برود اما ظاهرا اینطور نبود و واقعا نفت مسجدسلیمان مسائل اقتصادی زیادی داشت. به هر حال، هفته ها گذشت و البته مرزبان توانست تیم را به رده بهتری بیاورد اما حالا که نیم فصل دوم آغاز شد و این تیم نتوانست نتایج خوبی بگیرد، یک سری شایعه جدید در خصوص حضور مرزبان در نفت مسجدسلیمان به وجود آمد.

گفته می گردد علیرضا مرزبان قبل از اینکه با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به توافق برسد، به مسئولان این باشگاه قول داد برای حل مسائل اقتصادی یاری کند و برای تیم اسپانسر بیاورد. با این شرایط توافقات بین 2 طرف، خیلی زود انجام شد و مرزبان سرمربیگری نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را به عهده گرفت اما حالا مسائل اقتصادی باعث شد یک سری دلخوری به وجود بیاید.

ظاهرا انتظار می رفت علیرضا مرزبان به وعده ای که داده بود عمل کند اما تا الان با بهانه های مختلف، انجام نشد. همین مساله هم مسائل زیادی برای نفت مسجدسلیمان به وجود آورد. به این صورت که زردپوشان مسجدسلیمانی به دلیل بدهی، نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت نمایند و از آنها بهره ببرند. این در حالی است که قرار بود بازیکنان جدید از هفته اول نیم فصل دوم کنار نفت مسجدسلیمان باشند اما با وجود اینکه هفته سوم در حال برگزاری است هنوز مجوز این بازیکنان صادر نشد. نکته جالب این است که علیرضا مرزبان هیچ شکایتی از باشگاه بابت این مساله تا الان نداشته و ندارد.

او در مصاحبه هایش اکثر از مسائل شهر مسجدسلیمان صحبت می نماید و اینکه توجهی به این شهر نفت خیز نمی گردد. همین مساله هم باعث شد حالا شایعه آوردن اسپانسر از سوی علیرضا مرزبان، باورکردنی تر گردد. با این اتفاقات، احتمالا باید شایعه به مشکل خوردن باشگاه نفت مسجدسلیمان و مرزبان را هم باور کرد. چراکه در روزهای اخیر از مسجدسلیمان خبر می رسد باشگاه از سرمربی خود به خاطر محقق نشدن وعده هایش ناراحت است و به همین دلیل کوششی برای حل مشکل بازیکنان جدید و حضور آنها در لیست تیم انجام نداده. با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد. اول اینکه شایعه آوردن اسپانسر از سوی علیرضا مرزبان برای نفت مسجدسلیمان تا چه حد صحت دارد و اینکه اگر صحت دارد چرا تا الان اتفاقی نیفتاده. ضمن اینکه تکلیف بازیکنان جدید که به نفت مسجدسلیمان آمدند، چه می گردد. آیا آنها می توانند در نیم فصل دوم برای نفت مسجدسلیمان بازی نمایند یا نه.

9-1

ZOOM

پاسخ منفی فدراسیون به نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یکشنبه در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، این در حالی است که علیرضا مرزبان همچنان نمی تواند از بازیکنان جدید تیمش استفاده کند. مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به مسئولان باشگاه و سرمربی این تیم اعلام نموده اند که نفت مسجدسلیمان باید بدهی هایش را بپردازد، در غیر این صورت مجوز بازی بازیکنان جدید این تیم صادر نخواهد شد. مسئولان نفت مسجدسلیمان امیدوار هستند شنبه بعد از مذاکرات دوباره با فدراسیون فوتبال، مجوز استفاده از بازیکنان جدید را دریافت نمایند، این در حالی است که کوشش آنها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نتیجه نداده است.

مرزبان: مسجدسلیمانی ها سودی از نفت و گاز اینجا نمی برند

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان خیلی وقت است که در مصاحبه هایش به مسائل این شهر جنوبی می پردازد و معتقد است هیچ سودی از نفت و گاز مسجدسلیمان به مردم این شهر نمی رسد. مرزبان درباره جلوگیری فدراسیون فوتبال از بازی کردن بازیکنان جدید این تیم به دلیل بدهی می گوید: بعد از بازی با پارس جنوبی به سرعت از مسجدسلیمان عازم تهران شدم و ساعت 2 صبح به تهران رسیدم چراکه به دلیل بدهی که داشتیم سازمان لیگ مجوز موقتی برای بازی کردن بازیکنان جدید ما داده بود و اگر این بدهی را ندهیم جلوی بازی کردن بازیکنان جدید ما را می گیرد. به همین دلیل در سفر به تهران با آقایان فتاحی و شکوری و همچنین کمیته مشخص وضعیت جلسه ای برگزار کردیم اما آنها می گویند به هیچ عنوان کوتاه نمی آیند و باید بدهی مان را تسویه کنیم و در غیر اینصورت بازیکنان جدید ما نمی توانند یکشنبه مقابل فولاد خوزستان بازی نمایند. ما 80 میلیون تومان به کیومرث چراغی بدهی داریم و تا این بدهی را ندهیم، بازیکنان جدید ما نمی توانند دیگر برای ما به میدان بروند. سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اقداماتی که در تهران انجام داده تا این مشکل رفع گردد، ادامه می دهد: من در تهران و در جلساتی که داشتم در این باره صحبت کردم اما متأسفانه مسائل اقتصادی دامن ما را گرفته و با وجود کوشش های مدیران باشگاه و شخص آقای نصیریان دوست هنوز این مسائل حل نشده. در شرایط فعلی من و مدیرعامل باشگاه از جیب خودمان برای تیم هزینه می کنیم اما این مساله باید انتها داشته باشد و جای تأسف است که در باشگاه ما 80 میلیون تومان پول نیست که به چراغی بدهیم و به همین دلیل به سمت نابودی می رویم. تا اینجا هر چه حرف زده شده در حد حرف و وعده بوده و یاریی به ما نشده. از طرف دیگر به بازیکنان جدید یک ریال هم پول ندادیم و بازیکنان قدیمی هم حدود 30 درصد پول گرفته اند و این در حالی است که شب عید نزدیک است و پولی نداریم تا به بازیکنان بدهیم. جایی که ما هر روز تمرین می کنیم و در آن می دویم پر از لوله های نفت و گاز است اما این نفت و گاز فقط از مسجدسلیمان رد می گردد اما هیچ سودی برای مردم اینجا ندارد. متأسفانه بی پولی بیداد می نماید و کسی نیست تا وضعیت اقتصادی ما را حل نماید.

340-9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5547

به "مرزبان - نفت مسجدسلیمان ، در جستجوی دلیل دلخوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان - نفت مسجدسلیمان ، در جستجوی دلیل دلخوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید