6 شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در حاشیه بهره برداری از تاسیسات سلیندر پرکنی گاز مایع شرکت تعاونی عشایری وحدت مراوه تپه اظهار کرد: تأسیسات سیلندر پرکنی گاز به منظور ذخیره سازی و توزیع گاز مایع نصب می گردد و در این زمینه شرکت های سیلندر پرکنی موظف به رعایت استاندارد ملی ایران به شماره 841 تحت عنوان مقررات مربوط به حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع گاز مایع هستند.

6 شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد

وی ادامه داد: تاسیسات گاز مایع مجموعه ای شامل مخازن ذخیره سازی، لوله کشی ها، وسایل بارگیری و تخلیه مخازن حمل و ذخیره سازی وسایل پرکردن سیلندر ساختمان ها و سایر وسایل مربوطه است.

فرمانی اضافه کرد: این اداره کل به منظور انجام وظایف قانونی و برای حفظ، ایمنی و استانداردسازی، مراکز تاسیسات گازپرکنی گاز مایع را با همکاری ارگان های ذیربط، به صورت مستمر تحت پایش و کنترل و راهنمایی به سمت ارتقاء کیفی و ایمنی قرار می دهد.

دبیر شورای استاندارد استان گلستان گفت: در حال حاضر 6 شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد که استاندارد 841 در مورد همه آن ها اجرا و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر گردیده است.

وی عنوان نمود: افرادی که به نحوی با حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع سر و کار دارند به منظور محافظت و جلوگیری از خطرات احتمالی باید طبق استاندارد روش های صحیح را به کار گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1428

به "6 شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید