بهره برداری از ورزشگاه گرمسار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابوذر چنگیزی ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره ورزش و جوانان گرمسار، ضمن بیان اینکه فاز دوم استادیوم ورزشی پنج‌هزارنفری گرمسار نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است تا بتوانیم در سه ماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم، تأکید کرد: فاز نخست این استادیوم با ظرفیت یک هزار نفر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و برای آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آن نیازمند تخصیص اعتبارات هستیم.

بهره برداری از ورزشگاه گرمسار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است

وی در دیگر بخش سخنان خود درباره پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گرمسار، افزود: 400 میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات استخر سرپوشیده رُز تخصیص‌یافته است که این پروژه در کنار راه‌اندازی سالن اختصاصی تیراندازی در گرمسار دو طرح مهم ورزشی این شهرستان محسوب می‌شوند.

تخصیص 50 میلیون تومان به سالن ورزشی باهنر

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با اشاره به اینکه سالن ورزشی شهید باهنر یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های ورزشی این شهرستان است که نیازمند به بهسازی بود، یادآور شد: تعمیرات زیرساختی این سالن در دو سال گذشته در قالب تجهیزات سیستم گرمایشی، سرمایشی و نوسازی و بهسازی زیرساخت‌های آن انجام‌شده است.

چنگیزی بیان کرد: 50 میلیون تومان اعتبار برای تعویض کف‌پوش‌های این سالن تصویب و در حال حاضر کف‌پوش‌های موردنیاز آن خریداری‌شده است که با تخصیص اعتبارات، می‌توانیم برای نصب کف‌پوش‌ها وارد مرحله عقد قرارداد با پیمانکار شویم.

وی دیگر طرح در دست اجرای ورزش و جوانان گرمسار را تدوین بانک اطلاعاتی از ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند به ارتقای جایگاه ورزش و همچنین تقدیر و حمایت از ورزشکاران منجر شود.

ضرورت حمایت از ورزش بانوان

رئیس ورزش و جوانان گرمسار در ادامه گفت: 450 میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات و نوسازی تجهیزات ورزشی در گرمسار تخصیص خواهد یافت که امیدواریم به‌زودی این امر محقق شود.

چنگیزی در خاتمه و با تأکید بر اینکه توسعه ورزش‌های همگانی و ورزش بانوان در گرمسار مهم‌ترین رویکرد و اولویت است، تأکید داشت: طی یک سال گذشته رتبه‌های قهرمانی و مسابقات کشوری و بین‌المللی خوبی در این حوزه کسب‌شده که این امر ضرورت حمایت از ورزشکاران به‌خصوص بانوان را نشان می‌دهد.

در این نشست خبرنگار خبرنگاران استان سمنان در گرمسار از سوی رئیس ورزش و جوانان این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 169

به "بهره برداری از ورزشگاه گرمسار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از ورزشگاه گرمسار نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید