نوآوری احتیاج اصلی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: شبکه آزمایشگاهی مثل یک موجود زنده نیازمند نوآوری و رشد و اجرای ایده های جدید است.

نوآوری احتیاج اصلی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی

به گزارش خبرنگاران، رضا اسدی فرد در خصوص فعالیت شبکه آزمایشگاهی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر همین اساس اعضا می توانند ایده ها و مشکلات خود را ارائه و در صورت داشتن توان آزمایشگاهی لازم آن را اجرا نمایند و اگر توان و ظرفیت مورد احتیاج را نداشتند، امکان همراهی و همکاری با تیم های دیگر عضو در شبکه برای آنها وجود دارد.

وی تاکید نمود: معتقدیم که دانش جدید بیشتر از اینکه حاصل خلاقیت فردی باشد، حاصل ترکیب علوم میان رشته ای است. مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه نمود: شبکه آزمایشگاهی، سازمان سلسله مراتبی نیست؛ بلکه هرکدام از اعضا به عنوان مرکز می توانند دارای تعداد زیادی ارتباط باشند و شبکه آزمایشگاهی با تسهیل این امر، امکان بهره مندی از توان همه اعضا را برای کل کشور فراهم می نماید.

اسدی فرد با بیان این که از کنار هم قرار دریافت تمامی توانمندی های آزمایشگاهی توسعه پدید می آید؛ توضیح داد: از آنجایی که شبکه از توان و تعالی اعضای خود رشد می نماید، در صورت کاهش فعالیت یک عضو از سطح معیارهای معین گردیده، به ناچار عضویت آن مرکز لغو خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 932

به "نوآوری احتیاج اصلی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری احتیاج اصلی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید