بیماران مسائل شان در بیمارستان های دولتی را به سامانه 190 اعلام نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیماران بستری در بیمارستان های دولتی می توانند مسائل خود را به سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت اعلام نمایند.

بیماران مسائل شان در بیمارستان های دولتی را به سامانه 190 اعلام نمایند

به گزارش ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی درخصوص نظارت بر بیمارستان های دولتی و مشکل پیش آمده اخیر در خصوص نبود بالش در بیمارستان رودان که با واکنش وزیر بهداشت همراه شد، گفت: مسائلی از این دست خیلی شایع نیست. در سفر اخیر وزیر بهداشت به استان کرمان تقریبا از تمام مناطق جنوب و شرق این استان بازدید کردیم و مسائلی از قبیل کمبود بالش، پتو و لباس بیمار خیلی شایع نبود.

وی ادامه داد: تنها جایی که در سفر اخیر این مشکل وجود داشت، بیمارستان شهرستان رودان بود و در سایر مراکزی که مورد بازدید نهاده شد، مسائل مشابه این مورد دیده نشد که این مورد در بیمارستان رودان با واکنش صحیح وزیر بهداشت همراه شد.

معاون درمان وزارت بهداشت درخصوص تشکیل شورای نظارت بر خدمت رسانی به بیماران نیز اعلام کرد: قرار نیست درباره مسائلی مانند کمبود بالش و لباس در این شورا تصمیم گیری گردد، بلکه مسائل کلان تر سلامت مانند خطاهای پزشکی در این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری می گردد.

دکتر جان بابایی اظهار کرد: بیماران هرگونه مسئله ای در بیمارستان های دولتی داشته باشند، می توانند در تمام 24 ساعت با سامانه 190 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایند. بازخواست ها و تذکرهای لازم نیز توسط دفاتر نظارت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور انجام می گردد.

لازم به ذکر است، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر اخیر خود به استان کرمان، از بیمارستان امام علی (ع) رودان نیز بازدید کرد. در این بازدید که ویدئوی آن منتشر شد، وزیر بهداشت به عدم وجود بالش برای یک بیمار واکنش نشان داد و مدیر بیمارستان را بازخواست کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11831

به "بیماران مسائل شان در بیمارستان های دولتی را به سامانه 190 اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران مسائل شان در بیمارستان های دولتی را به سامانه 190 اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید